Caffe latte s bundevom (Pumpkin Spice Latte)

četvrtak, 8. listopada 2015.

Ovo će biti jedan malo drugačiji post.  Drugačiji u konceptu i stilu posta. Jednostavniji i opušteniji i u potpunosti će slaviti jesen i vrijeme pred nama :)

Jesen mi je definitivno najdraže godišnje doba. Nije više vruće, a još nije prehladno. Taman je za balonere, kožne suknje i lijepe čizme (dakle, ne zimske). A vraćaju se i serije u novoj sezoni! Zbilja najvažnije stvari na svijetu :) Kiša je češće s nama (ali želimo samo dovoljnu količinu kiše koja neće prouzročiti nedaće), dani su kraći, a meni je to poticajnije od sunca i svjetlosti. I opet je vrijeme za čaj! Jer, kome se pije čaj na +35 °C??? I, na kraju, nakon jeseni dolazi Božić.

Ima nas još :)





Pa prije nego što krenem po svojim jesenskim favoritima iz raznih područja, pripremite si, naravno, caffe latte s bundevom ili pumpkin spice latte. Zašto? Zato što živimo u internetskom dobu, a internet poludi u jesen za ovim napitkom pa eto, zašto ne? Plus, instagram :) Pumpkin Spice Latte je poznati jesenski napitak koji se poslužuje u Starbacksu od 2003. godine. Zanimljivo je da do ove godine i nije u sebi imao bundevu, već samo začine koji se tradicionalno stavljaju u pitu od bundeve, no navodno bi od ove jeseni trebao imati kao sastojak i pire od bundeve. 



Caffe latte s bundevom





* za dvije šalice

Sastojci:

- 2 žlice pirea od bundeve
- 2 žlice šećera
- 2 žlice ekstrakta od vanilije
- 300 ml mlijeka 
- 60 ml kave (2 espressa, ali ja sam kuhala onu običnu, tursku, kavu)
- začini: cimet, đumbir, muškatni oraščić, papar, klinčić (mljeveni)
- šlag




Priprema:

1. U lončiću dobro zagrijte pire od bundeve sa svim začinima. Nemojte pretjerati sa začinima i stavite više onih koji su vama draži (u mom slučaju cimet i muškatni oraščić). Stalno miješajte.

Pire od bundeve možete dobiti na sljedeće načine: očistite bundevu (manju u ovom slučaju jer vam ne treba puno) i možete ju u pećnici peći dok meso ne postane mekano pa ga zgnječite u pire. Meni je draži sljedeći način: stavite komadiće bundeve u posudu neprijanjajućeg dna (možete podliti s malo vode da ne zagori odmah) i poklopite ju. Tako poklopljeno će se ne laganoj vatri postupno kuhati i kada potpuno omekša, možete lagano pretvoriti u pire. Također, ako vam se ništa od toga ne da raditi i, realno, dosta je posla da biste si skuhali kavu, možete i kupiti komadiće bundeve kao svojevrsni kompot i to samo izmiksajte u pire. Višak pirea od bundeve možete držati u frižideru do tjedan dana.

2. Dodajte šećer i dobro miješajte dok se sve ne poveže.

3. Zagrijte mlijeko i vaniliju dobro miješajući, pazite da ne iskipi. Iako je vanilija uvijek odlična, nemojte pretjerati jer će postati dominantna.

4. Mlijeko dobro umiješajte u pripremljeni pire od bundeve. Možete to učiniti u blenderu ili štapnim mikserom ili ručno, samo dobro promiješajte! Ja sam malo i procijedila jer ne podnosim komadiće bilo čega u kavama/sokovima i sl.

5. Skuhajte kavu.

6. Kavu rasporedite u dvije šalice. U to dodajte mješavinu od mlijeka i pirea od bundeve. Na kraju stavite šlag i pospite omiljenim začinom, mrvicama od čokolade ili čim god želite.

7. Uživajte! :)






A sad slijedi moj niz jesenskih top 7 stvari (jer je 5 premalo), podijeljenih u poznate kategorije ovog bloga. Možda će neke stvari biti očite, ali slobodno mi nadopunite listu!

Top 7 serija za jesensku sezonu

Ovo nisu nužno serije koje se odvijaju u jesenskom okruženju i sl., već serije koje kreću s jesenskom shemom i koje su upravo krenule. 


...

Top 7 filmova za jesensku sezonu

U ovom slučaju, pokušala sam izdvojiti filmove smještene upravo u jesensko vrijeme. Također, namjeravam napraviti još jedan filmsko-jesenski post s najdražim vješticama pa ih zato ovdje nema.

...

Top 7 knjiga za jesensku sezonu

Neke sam pročitala, a neke su tu kao podsjetnik.

...

Eto, ima tu svega, mnoge stvari sam još htjela dodati, ali iovako je na svakoj razini popriličan horror vacui. Jeste li i vi opsjednuti jesenskim vremenom kao, očito, ja? Što volite, što iščekujete?







Objavi komentar

Desert :)